1FightingGirl

Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Början..

Av Veronica - 22 maj 2013 11:05

Tja!

Jag är en tjej på 11 år, som har vart med om saker som ingen borde uppleva förutom dom själva som gör så mot andra! ):

Jag väljer att vara Anonym på denna blogg, jag har en annan blogg oxå.. Min historia är : Sedan jag var 2 år har min "pappa" misshandlat mig, & min familj (Mamma, 2 äldre brorsor & lillebror) Mina äldsta brorsor är inte hans barn, själv ¨så ser jag honom inte som min "pappa"!! Ja, Visst.. Det fanns en snubbe som hjälpte till att skapa mig, men han är INTE min pappa! inte för mig, jag hatar honom!! ): Min lillebror är 9 år idag, jag själv 11, & mina 2 äldsta brorsor är 16 & 19..

Han har misshandlat oss heela tiden! )): Han lät oss inte träffa andra folk, & man fick aldrig vara inne.. man skulle alltid vara ute dära.. & han var gift med sitt jobb, jobbade hela tiden! Han är en perfektionist <:( så när han kom hem skulle de vara snyggt & fint, maten skulle stå på bordet osv.. Mamma gjorde Allt! Klippte gräset, städade, handlade, jobbade, gjorde mat.. Båda jobbade men mamma skulle betala allt! han är så jävla snål den jävla pedofilen!!!! Juste, kasnke glömde att säga det.. Han var inne på "sex chatter" nästan hela tiden! :3 Eww.. Jag skulle en gång andvände hans data (Dom hade separerat då, så jag & min lillebrorsa bodde där bgr dagar sen var vi hos Mamma) & då dök de up!! Fiiifaan vad han är äcklig asså! & man kunde LÄTT se att tjejerna inte var över 18 år ens!!!! :33333 Asså, fuck vad de va äckligt!!

Misshandeln fortsatte men bara mot mig & lillebrorsan för mamma hade flyttat & äldre brorsorna var ju nt hans barn..

Men de var jag som fick mest stryk, inslängd i väggar, dörrar mm.. Ner kuffad från trappan ( Aa, me de var ju mitt fel! <:( jag gick ju visst för sakt!! ) Örfilar OSV.. Bland andra människor agerar han snäll & allt, men sen hemma, aa.. då jävlar asså!! ))): Sen när jag var 9 då när vi va hos Mamma då flyttade vi aldrig tillbax till den jävla pedofilen! Mamma hade kvar oss där (: <33 Men han hade förstörd mig Helt & hållet!!! Jag visste fan inte vem jag var, vad jag gjorde, eller nått!! ): Jag hammnade i en Depression i 3 månader! Juste, hemma hos honom så fick man inte gå till läkaren oh man var aldrig sjuk (bara han kudne vara det!!) Men idag så är jag 11 år & Rättegången har precis avslutats.. Han har fått 200 timmars samhälls tjänst BARA!!! Asså, fängelse?? han har misshandlat 5 personer i ungefär 10 år!!!!!!

Men han blev INTE dömd för det han gjort mot mig & mamma!!! ))):


Men nu idag (halv 12) ska jag till läkaren.. Jag mår inte bra, min rygg värker och allt!! har nästan alla symåtom på Depression (Mamma googlade!) Så nu ska vi åka & kolla vad som e fel.. & har jag depression (IGEN) så kanske jag måste få medecin, sen måste jag fortsätta snakcka med min psykolog på BUP! :/ ): Hoppas jag inte har Depresison igen, me jag tror nog det!! )):


Bye )):

 
 
Ingen bild

Angeica

27 maj 2013 23:22

INGEN borde uppleva det du har upplevt! Hoppas du mår bättre, önskar att vi kunde sms till varandra för jag har det också jobbigt hemma just nu och jag är 13 (du kan läsa det på min blogg varför jag har det jobbigt) :( (mycrazzylife.bloggplatsen.se)

Veronica

29 maj 2013 20:57

Aa, hoppas du får de bättre också.. ): Ska kolla din blogg now..

 
Ingen bild

Ellen tobiasson

29 maj 2013 21:54

stackars dig! hoppas det blir bättre!

Veronica

29 maj 2013 22:33

Aa tack

 
Johanna

Johanna

29 maj 2013 22:26

herregud...!

Asså när jag läste det här vart jag nästa gråtfärdig. Det är fruktansvärt hemskt!!! Helt jävla sjukt!! :(

Men däremot tycker jag att det är bra att du går till en psykolog som du kan prata med! :)

Har du ryggvärk för att din pappa slår dig?

Guud, det här kommer jag aldrig att glömma.

Jag hoppas verkligen att du mår bättre!!! :/

Man kan nästan tycka att du borde polisanmäla din "pappa", för det är misshandel.

Krya verkligen på dig!! :) Hoppas du har några vänner du också kan snacka med.

(säger det igen)

KRYYYYYYYYYAAAAAA Verkligen på dig nu!! :(

Du har mitt stöd!:(

Om du vill finns jag här! skulle det va nåt mer du vill säga/berätta så är det verkligen bara att skriva till mig på bloggen (min blogg)!:)
Kommer ta emot alla frågor från dig!!:)<33 :'(

http://mi-corazon.bloggplatsen.se

Veronica

29 maj 2013 22:32

Jag ska inte gå till min spykolog längre.. Tack för din långa finaa kommentar!

 
Ingen bild

Eldpojken

30 maj 2013 14:06

Stackarn! Har aldrig hört något liknande!D; Förstår inte hur din "pappa" kunde göra så mot dej!!D; Du har mitt stöd, och jag vill inget mer än att du ska få det bra nu .... Krya på dig, vill absolut inte att ditt liv ska förstöras av den där dumma karln!! :(( Kika in på min blogg om du vill ...<3<3<3 starstablehasten.bloggplatsen.se

Jag kanske bloggar som en datorspelshäst, men innerst inne är jag riktig och jag hoppas av hela mitt hjärta att du ska få det bra.<3<3<3<3

Veronica

30 maj 2013 14:13

Tack så mkt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 6 augusti 2013 09:48

Berätta vad jag ska skriva om så blir de enklare för mig så jag vet vad jag skall blogga om, kommer inte riktigt på så mkt, vore enklare om jag visste vad ni ville veta så Kommentera nu!! ...

Av Veronica - 5 augusti 2013 20:44


Ja ny header..    

Av Veronica - 31 juli 2013 19:35

Hej jag vet att jag inte bloggat på länge men jaja.. Och ni som skriver hat de ba sluta HAHAHAHAHHAHAHA fett patetiska ok? om jae önodig vrf slösa tid påa tt skriva t mig? de tar typ 1 minut att gå in på min blogg, en halv minut att gå till kommentar...

Av Veronica - 6 juni 2013 10:10

Jag gjorde ett test igår kväll, de va på anorexiapunkten hette den tror jag.. & "den" eller resltatet sa att jag har nog bulimia nervosa, jag borde uppsöka läkare och ta reda på mer om de.. så de känns lite läääskigt, att veta att jag kanske har ...

Av Veronica - 3 juni 2013 19:57

Tjaa!!! En grej, visste ni??! Jag är ju visst....................... CP-STÖRD!!!! Y (L's förra "bff") sa en grej till W imorse, men vår kompis V hörde & berätta för L! De va att Y sa : jag drömde inatt att jag förlät "Veronica" & "L", men dom är ...

Presentation


Depression
Ätstörd
Värdelös

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards