1FightingGirl

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Bulimia Nervosa !!? :/

Av Veronica - 6 juni 2013 10:10

Jag gjorde ett test igår kväll, de va på anorexiapunkten hette den tror jag.. & "den" eller

resltatet sa att jag har nog bulimia nervosa, jag borde uppsöka läkare och ta reda på mer om de..

så de känns lite läääskigt, att veta att jag kanske har de! :c

vad ska jag göra egentligen?? Vill/tänker INTE prata med nån, inte med L, inte med mamma eller så.. så jag vet inte vad jag ka göra,  jag kanskehar de, för jag visade alla sympton med att ha de! ):


tips/ tycker ni??? :C


Hejjdå

 
 
Ingen bild

Anonym

6 juni 2013 11:25

Hej,Jag vet precis hur du känner. Jag har mått skitdåligt ett tag.. Jag orkade nästan inte mer å mamma började märka att jag mådde dåligt. När jag berättade allt så pratade vi bara om det hemma å sedan efter ett tag så fick jag hjälp å nu är allt bra :) Du borde berätta för din mamma iallafall. Ps Fin blogg! Jag vet att du inte är värdelös. För att alla människor är lika mycket värda i mitt hjärta o jag vet att du säkert är jätte snäll. Jag känner i mitt hjärta att du är snäll,Värdefull o go :)

Veronica

6 juni 2013 11:35

Tack, men jag vill inte berätta lixom! :3

 
Elin

Elin

7 juni 2013 18:05

Hej tjejen!
Jag heter Elin och jag är en 11 åring och när jag läste din blogg första gången kunde jag inte fatta att du var lika gammal som jag och varit med om så mycket. Jag läder din blogg dagligen. Du är bäst och coolast i världen, vad du än bestämmer dig för. TA ALDRIG LIVET AV DIG! Finns som stöd, bara lämna en kommentar på min blogg. Finns att snacka med på många andra ställen.
Kämpa på tjejen och lev livet! Hare gött <3<3

http://lillaelan.bloggplatsen.se

Veronica

7 juni 2013 19:05

Tack va gulligt

 
Ingen bild

Lilla jag

3 juli 2013 12:54

STACKARN! D": Fattar inte att någon som bara är ett år äldre än jag skulle kunna uppleva så mycket hemskt .. TA INTE LIVET AV DIG!! Du är en fantastisk person, det känner jag i varenda ord du skriver ... <3 Du är en av världens snällaste och goaste personer, vill inte att du ska känna så som d känner! D": Hoppas att du ska bli bättre .. Låter hemskt med det där bulima nervosa . ... Kämpa! Du är en fighting girl!! <3

Veronica

5 juli 2013 16:08

tack sötis gjorde min dag

 
Ingen bild

,

10 juli 2013 23:08

snälla kan du skriva mer på bloggen? är du anorexic? heter du Diana?.....

Veronica

31 juli 2013 19:34

nej nej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 6 augusti 2013 09:48

Berätta vad jag ska skriva om så blir de enklare för mig så jag vet vad jag skall blogga om, kommer inte riktigt på så mkt, vore enklare om jag visste vad ni ville veta så Kommentera nu!! ...

Av Veronica - 5 augusti 2013 20:44


Ja ny header..    

Av Veronica - 31 juli 2013 19:35

Hej jag vet att jag inte bloggat på länge men jaja.. Och ni som skriver hat de ba sluta HAHAHAHAHHAHAHA fett patetiska ok? om jae önodig vrf slösa tid påa tt skriva t mig? de tar typ 1 minut att gå in på min blogg, en halv minut att gå till kommentar...

Av Veronica - 3 juni 2013 19:57

Tjaa!!! En grej, visste ni??! Jag är ju visst....................... CP-STÖRD!!!! Y (L's förra "bff") sa en grej till W imorse, men vår kompis V hörde & berätta för L! De va att Y sa : jag drömde inatt att jag förlät "Veronica" & "L", men dom är ...

Av Veronica - 2 juni 2013 18:49

Heeeejj!! Jag är ba sååå trött på folk som ska snacka skit om en & allt!! <:( Aja, här är en dikt som jag hittade!! AMAZIIING!!! Ska äta Tårta ikväll, & kolla 3 nya filmer vi köpt! "The back-up plan", "Irene huss de lömska nätet" & "District...

Presentation


Depression
Ätstörd
Värdelös

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards