1FightingGirl

Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Fett ensam & deppig jao

Av Veronica - 30 maj 2013 19:38

Allo!

Är fett deppad & ensam just nu! Jag är bara trött på allt!!!

Jag var ute & sprang efter jag kollat på film.. jag kollade shoo bre vid klockan 18.. Den va fett tuung jao!! BÄÄÄSTAA!!!!! Ni måste se den!!!! Men jag blev tårögd av den, den va sorglig oxå!!! ):

Aja, när jag sprang så sprang, & sprang & sprnag jag bara!! Hoppades att de skulle ta slut!

Alltihop, Men mest.. Mitt liv! För jag orkar inte mer, & INGEN, typ INGEN bryr sig ändå ju!!

Kanske bara mamma & L! Sen e de typ ingen mer!! Jag vill verkligen bara prata med min brooor just nu!!

Min näst äldsta, han har ju haft de svårt (inte kunnat gå t skolan på 3 år, men han e tillbax nu & han hade problem med vännerna, de va dåliga kretsar!D:) Han ger bra råd, jag har förtroende för honom, & han e ba snäll o bra!! <333 Han säger typ ba : "Fuck dom! ba ha kul, hon kommer bli fett avundsjuk!"

"Klart jag bränner dom som hasslar med min bror!" mm.. <333

Jag ska ba kolla Shoo bre fleeeeeraaa gååångeer om nu!!!


Är skit ledsen & deppig, vill skära mig igen!!D: Alla säger t mig : NEJ! Veronica, de inte bra!!

Där står jag & ba tänker  : "BITCH! TROR DU JAG BRYR MIG ELLER??!!! JAG MÅR INTE BRA, SÅ VAD FAN SPELAR DE FÖR ROLL!!!???" Jag vet att dom bara bryr sig men .. Asså, de skit svårt förklara & jag suger på förklara!! Jag har skärt mig i ungefär 7 månader, jag gjorde de med en glas bit på armarna!

Så nu e de ärr, på vänster arm..  dom syyns!! Så jag måste ha kofta & allt sånt lixom.. ):

De gjorde jag i APRIL & de e lixom SNART JUNI!!!!!!!!

Jag e fortfarande ledsen/sur/deppig över de med W !!!!!!!! )':

Men jag vet inte om jag kommer till skolan imorn då, för mitt huvud!! Aboww!! Wallaaaa!! D:

Men fråga nått på någon sajt jag hitta, typ ask elr vad fuck de hette!! http://ask.fm/VeronicaKuung

(Jag e anonym där oxå, så de kommer INGA bilder på MIG!!))

Byye Byee, hoppas ni läser heela de härlånga inlägget & veerkligen att ni kommenterar!!


 
 
Johanna

Johanna

30 maj 2013 21:20

Gud vad jag lider med dig.. :(

Det är sjukt hemskt om dig!

Jag har nästan varit i samma sitts som du är nu.
Jag har också haft "kompisar" som har snackat skit bakom min rygg och jag var hemma i ½ år. Och då TÄNKTE jag ta självmord för jag mådde såååå jävla dåligt! men gjorde aldrig nåt..

Men snälla du, Veronica ta inte en glas bit och gör ärr.. Det blir fan inte bättre, jag lovar. Du är bara 10 år du har massor framför dig. Du kommer få en kille/man, få barn leva ett underbart liv när du blir äldre. Då är det väl synd att du misshandlar dig nu.. bara för att en lite jävla bitch i skolan går och säger en massa skit saker eller?

http://mi-corazon.bloggplatsen.se

Veronica

30 maj 2013 21:46

Jag har en kille ("pojkvän") & vi har vart tsm i cirka 75 dagar! ((: Jag har inte skärt mig på lite mer än en månad.. tack för ditt stöd!!

 
Ingen bild

Angeica

30 maj 2013 22:27

Veronica, saker blir bättre med tiden. Jag lovar dig! Det kanske inte känns som om det kommer att bli bättre men det blir det :) Man måste bara fortsätta kämpa tills det blir bra. Jag känner jätte många som mår dåligt men efter ett tag så har det blivit bättre för dom. Ta mig som ett exempel! Det har varit ett par jobbiga månader för mig men nu så har allt blivit mycket bättre! Hoppas att du mår bättre snart och bry dig inte om vad dom säger och gör för dom gillar när man blir sur och arg. Massa kärlek till dig!!! <3<3<3

Veronica

31 maj 2013 09:00

Tack

 
Johanna

Johanna

31 maj 2013 15:35

Okej.. nu fattar jag inte.. är du en kille??...

Men du snackar ju om tjejer (låter som det) hela tiden är det dina kill kompisar???

http://mi-corazon.bloggplatsen.se

Veronica

31 maj 2013 19:05

Jag e tjej! om ja vart kille, då ja hade sagt nå kill namn.. ja e tjej o snackar om tjej kompisarna..

 
Johanna

Johanna

31 maj 2013 15:37

Varför heter du då 1fightinggirl..`???


seriöst e du en kille eller en tjej... svara ärligt.. ja skiter i ditt namn säger bara om du e en kille eller en tjej..

http://mi-corazon.bloggplatsen.se

Veronica

31 maj 2013 19:06

För jag e ju en kämpade tjej

 
Ingen bild

Lilla jag

3 juni 2013 15:49

JAG bryr mig.<3 Verkligen. Att läsa din blogg gör mig tårögd! :(( Hoppas verkligen ditt liv blir bättre.<3

Veronica

3 juni 2013 19:56

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 6 augusti 2013 09:48

Berätta vad jag ska skriva om så blir de enklare för mig så jag vet vad jag skall blogga om, kommer inte riktigt på så mkt, vore enklare om jag visste vad ni ville veta så Kommentera nu!! ...

Av Veronica - 5 augusti 2013 20:44


Ja ny header..    

Av Veronica - 31 juli 2013 19:35

Hej jag vet att jag inte bloggat på länge men jaja.. Och ni som skriver hat de ba sluta HAHAHAHAHHAHAHA fett patetiska ok? om jae önodig vrf slösa tid påa tt skriva t mig? de tar typ 1 minut att gå in på min blogg, en halv minut att gå till kommentar...

Av Veronica - 6 juni 2013 10:10

Jag gjorde ett test igår kväll, de va på anorexiapunkten hette den tror jag.. & "den" eller resltatet sa att jag har nog bulimia nervosa, jag borde uppsöka läkare och ta reda på mer om de.. så de känns lite läääskigt, att veta att jag kanske har ...

Av Veronica - 3 juni 2013 19:57

Tjaa!!! En grej, visste ni??! Jag är ju visst....................... CP-STÖRD!!!! Y (L's förra "bff") sa en grej till W imorse, men vår kompis V hörde & berätta för L! De va att Y sa : jag drömde inatt att jag förlät "Veronica" & "L", men dom är ...

Presentation


Depression
Ätstörd
Värdelös

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards