1FightingGirl

Direktlänk till inlägg 3 juni 2013

Jaha? Faan, tack såå mkt!

Av Veronica - 3 juni 2013 19:57

Tjaa!!!

En grej, visste ni??! Jag är ju visst....................... CP-STÖRD!!!!

Y (L's förra "bff") sa en grej till W imorse, men vår kompis V hörde & berätta för L! De va att Y sa : jag drömde inatt att jag förlät "Veronica" & "L", men dom är ju värsta CP-UNGAR så de va väääärsta madrömmen!!!!!!



Ehhhmmmm ?? Taack??? Vafaan, hände md den däöra grejen kallad Respekt!? & jag blir så trött på folk som ba : Vrf är du så kaxig för?!!

Då tänker jag : Men lilla du, om du inte har respekt för mig! - Då kan du fan inte förvänta dig att jag ska ge DIG de!!! Hatar folk som tror att alla gillar dom, lyssnar på dom & att dom är populära!! SOM W & Y!!!!!!


Aja, jag är jätte trött skriver senare! Kolla på: Mycrazzylife.bloggplatsen.se

 
 
Ingen bild

Veronica

4 juni 2013 14:15

Hej lilla du....-.-

Du är så jävla fucking ego..

Gör en jävla blogg hur jävla dåligt du mår... buhu.. who fucking cares about your fucking damn life...

Gå o dö ist.

Veronica

5 juni 2013 13:53

Bra idé, ingen bryr sig säkert.. kan gärna ta livet av mig, folk jag pratat sa att jag inte skulle de för de finns visst folk som skulle akna mig, men du har RÄTT !

 
Ingen bild

Anonym

5 juni 2013 21:57

Hon som kommenterade det där kan gå och dö tycker jag! Hur kan man säga så? Hjärtlösa HEMSKA MÄNNISKA!!! ATT MAN SÄGER SÅ TILL EN SOM MÅR DÅLIGT OCH TÄNKER PÅ ATT TA LIVET AV SIG, INTE ETT ENDA FÖRLÅT! Jag respekterar dig verkligen och tycker synd om dig till 100% :( Jag hoppas på att du får det MYCKET bättre senare i livet. Hoppas på det.. :( ♥ Och dessa hjärtlösa människor som snackar skit om dig bakom ryggen är avundsjuka, överdrivna idioter säger jag bara! Jag tycker du ska byta skola och försöka prata någon gång med din mamma eller pappa i fred och i lugn och ro. Berätta hur du känner dig och att du inte vill vara kvar i din skola.

Veronica

5 juni 2013 22:09

Tack men jag har ingen "pappa" läs mitt första inlägg å fattar du.. kraam sötis

 
Maria

Maria

5 juni 2013 22:07

Du är en fin och underbar människa.
Fortsätt skriv din blogg.
Låt ingen få trycka ner dig tjejen
och du är fin precis som du är.
Kram och kärlek:)<3

http://cherrybumblebee.bloggplatsen.se

Veronica

5 juni 2013 22:09

tack

 
Johanna

Johanna

10 juni 2013 19:13

Hej!

Den där lilla jävla bitchen Veronica går typ in på alla bloggar o skriver sjuka grejer... lyssna in på henne!

Du är perfekt som du är!

Jag håller med "Anonym" att du snacka med din mamma, lärare och byta skola!:)

Kanske blir bättre!

:) Lycka till i fortsättningen!

Och nej du ska inte dö.

http://mi-corazon.bloggplatsen.se

Veronica

10 juni 2013 21:50

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 6 augusti 2013 09:48

Berätta vad jag ska skriva om så blir de enklare för mig så jag vet vad jag skall blogga om, kommer inte riktigt på så mkt, vore enklare om jag visste vad ni ville veta så Kommentera nu!! ...

Av Veronica - 5 augusti 2013 20:44


Ja ny header..    

Av Veronica - 31 juli 2013 19:35

Hej jag vet att jag inte bloggat på länge men jaja.. Och ni som skriver hat de ba sluta HAHAHAHAHHAHAHA fett patetiska ok? om jae önodig vrf slösa tid påa tt skriva t mig? de tar typ 1 minut att gå in på min blogg, en halv minut att gå till kommentar...

Av Veronica - 6 juni 2013 10:10

Jag gjorde ett test igår kväll, de va på anorexiapunkten hette den tror jag.. & "den" eller resltatet sa att jag har nog bulimia nervosa, jag borde uppsöka läkare och ta reda på mer om de.. så de känns lite läääskigt, att veta att jag kanske har ...

Av Veronica - 2 juni 2013 18:49

Heeeejj!! Jag är ba sååå trött på folk som ska snacka skit om en & allt!! <:( Aja, här är en dikt som jag hittade!! AMAZIIING!!! Ska äta Tårta ikväll, & kolla 3 nya filmer vi köpt! "The back-up plan", "Irene huss de lömska nätet" & "District...

Presentation


Depression
Ätstörd
Värdelös

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards