1FightingGirl

Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Mera Bullshit, hur fuck kan man hålla på så?!

Av Veronica - 30 maj 2013 13:57

Eyy!!

Idag på morgonen fick man veta av kompisen att "W" & "Y" snackat mera skit om mig & L!!! Asså hur fuck kan man hålla på så egentligen!!?

"W" (min fd bff) hade sagt till S att : Gillar du veronica? Hon sa Njaa.. (För att se vad hon skulle säga!)

Vad faan säger "w" då?!! Jo : Bra, För jag vill inte att du ska de!!

Hon tror att hon är såå jävla fkning cool, & kan bestämma över ALLA & tror hon vet ALLT!! <:( JÄVLA STÖRD! Asså, jag blir så jävla sur!!!!

Hon tror hon e så viktig & att ALLA ska lyssna på vad hon säger & hon & Y dom tror att dom e så jävla roliga!! De e dom ALDRIG!!1 INGEN skrattar åt nått dom gör liixom, men när jag & L gör nått!<33 Då skrattar alla, medans dom bitch blickar oss!! :DD Vi bryr oss inte om dom bitch blickar!!? ;D

Jag är skiiit trött på att "W" ska härma mig oxå!!

& säg ÄRLIGT vad ni tycker om de här! Okej, deal?!

  • Jag ändrar header..
  • Hon ändrade header!
  • Jag ändra prestation till svenska (hade engelska förut, hon hade kopierat hela!! Menar de!!!)
  • Hon ändrar till svenska!!
  • Jag skriver Habibi (Arabiska) jag skriver K & K BYE!
  • Hon gör de!

Vad tycker ni?? Kommentera!! & tipsa gääärna!! För jag blir såå jäävla lack & pissed skit sur!!

Men aja, jag gick hem efter 1:a lektionen hade huvudvärk.. (hade imorse, men de vart värre) Vi kollade film på första lektionen, så jävla skönt!! (; <3

& Imorn får jag träffa L min haaabibiiiii!!! <3333333 mihihihihi..

Aja, Kommenera om vad jag ska göra/säga (??)  ..


Bloggplatsen har strulat heeela förmiddagen men nu så e de löst igen! (:  (hoppas jag?!)

Jag får väl skriva senare & jag förväntar/HOPPAS att ni alla ska kommentera !??? ((:


Byye

 
 
Johanna

Johanna

30 maj 2013 16:25

Hej! Jätte synd att dom går och säger dumma saker om dig... :(

Det är absolut inte OK för "W" att hålla på så där. Men eftersom hon härmar dig så mycket, kan det bero på att hon är avundsjuk på dig och vill härma dig eller att hon bara gör det för att retas.

Tyvärr är jag inte så jätte bra på sånt här, jag vet inte vad du ska säga..
Men är du stark att säga som du tycker och stå på dig, oavsett vad hon/dom andra säger tillbaka? (det är det viktigaste att du är stark tillbaka och inte visar dig svag, för såna där mobbare älskar sånt så då kommer hon bara fortsätta).

Hoppas du fick nån hjälp!:)

Återkommer!!

http://mi-corazon.bloggplatsen.se

Veronica

30 maj 2013 17:16

Jag skrev i min andra blogg (som hon läser) ja skrev lite typ också att : antingen du saknar mig elr du inte gillar mig! Ba säg ärligt!! Jag försöker va stark, o sånt..

 
Johanna

Johanna

30 maj 2013 21:22

Jätte bra!! :)

Skit stolt över dig att du tog på det modet och sa/skrev det till henne! Skit bra, för troligtvis fattar hon att det är OK. :)

http://mi-corazon.bloggplatsen.se

Veronica

30 maj 2013 21:47

Skrev i typ min blogg, sen hade hon skrivit på ask (min som e "verkliga" ja hur man ska förklara) sen skrev hon nått mer lixom.. tack (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 6 augusti 2013 09:48

Berätta vad jag ska skriva om så blir de enklare för mig så jag vet vad jag skall blogga om, kommer inte riktigt på så mkt, vore enklare om jag visste vad ni ville veta så Kommentera nu!! ...

Av Veronica - 5 augusti 2013 20:44


Ja ny header..    

Av Veronica - 31 juli 2013 19:35

Hej jag vet att jag inte bloggat på länge men jaja.. Och ni som skriver hat de ba sluta HAHAHAHAHHAHAHA fett patetiska ok? om jae önodig vrf slösa tid påa tt skriva t mig? de tar typ 1 minut att gå in på min blogg, en halv minut att gå till kommentar...

Av Veronica - 6 juni 2013 10:10

Jag gjorde ett test igår kväll, de va på anorexiapunkten hette den tror jag.. & "den" eller resltatet sa att jag har nog bulimia nervosa, jag borde uppsöka läkare och ta reda på mer om de.. så de känns lite läääskigt, att veta att jag kanske har ...

Av Veronica - 3 juni 2013 19:57

Tjaa!!! En grej, visste ni??! Jag är ju visst....................... CP-STÖRD!!!! Y (L's förra "bff") sa en grej till W imorse, men vår kompis V hörde & berätta för L! De va att Y sa : jag drömde inatt att jag förlät "Veronica" & "L", men dom är ...

Presentation


Depression
Ätstörd
Värdelös

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards