1FightingGirl

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Ensam & trasig bror! )':

Av Veronica - 29 maj 2013 21:05

  Allo! )):

Jag är skiiit ledsen & sur just nu!! )):

Min F.D bästis (som jag sa förut) hon & min Bff "L" ( "L"'s förra bff) dom e bff nu & dom snackar om "L"

& mig nu, ba aa : Veronica är skit dåligt på att sjunga, hon sjunger från halsen & inte magen!!"

Asså, exuse me bitch!!  Vår kompis berätt att dom sagt de! & sen en annan sa till henne att ba  Aa, nu äter inet "L" för Veronica är här!

Ehhh!!!!??? HON FÅR MIG LÅTA SOM NÅN JÄÄVLA FKING ANOREXIA ELR NÅTT!!

Sorry, om jag verkligen INTE kan öta lixom! Sorry, jag kan verkligen inte äta för jag .. jag ba hatra mat! ): De sanning!! Men de vet ingen!! :/

Läkarn sa att jag hade depression IGEN oxå!!!!! )): )': !!! så jävla fking ledsen för de oxå!! ):

Jag kommentera på min F.D bff's blogg : Du härmar ju mig!

Då slrev hon att jag skulle sticka från hennes blogg för jag skulle ju inte bry mig om hennes liv osv..!! & att jag inte skulle påpeka de! HON kommentera 4 ggr typ på min andra blogg!!!!! Om andra gör de då är de såååå JÄVLA FEL!! Men om HO gör de, då ska faan inte nån annan lägga sig i!! Så jävla lack jao!


Känner mig fett ensam & trasig just nu bror!! ): Alla i klassen ogillar mig, förutom typ "L" då &

"R" & "S"!!! ): "W" (förra bff) & "Y" (L ' s förra bff) dom ba typ ignorerar oss heeelt, men vi bryr oss inte men "W" lixom säger att JAG inte bryr mig om henne & ba ignorerar henne!!! HON ignorerar mig varför

ska jag bry mig om henne då??! JAG VILL INTE ens va vän med henne!!! Hon har sårat mig 7 ggr, genom att säga : Du förstör mitt liv, ALLT är ditt fel, jag hatar dig! - DU svek mig, vi är inte bff längre, jag vill inet va din bff längre osv!!! jag skärde upp HELA armen pga HENNE, HON fick mig att må SÅ JÄVLA FKING PSYKIST DÅLIGT!!!!!!!! )))): De e ärr på armen nu, fett djup typ.. Så jag måste lixom ha kofta heeela tiden!! ):

Men aja, imon har vi typ vikarie (elr de e vår "hjälp" lärare som brukar va med oss) faktiskt..

Idag hade vi vikarie..

Imorn e de Idrott oxå..


Känner mig skit ensam just nu!!! "W" får mig att må så dåligt!!!! ))))):Hon säger att jag härmar henne oxå, men hon härmar faktiskt mig!!



K BYE ÄR SÅ JÄVLA FKNING SUR & LEDSEN!!!!!!      

 
 
http://ilivet.bloggplatsen.se

http://ilivet.bloggplatsen.se

29 maj 2013 21:44

Hej Veronica! Det är så tråkigt att höra om allt som du har vart med om. Men det är skönt att läsa att du förstår vilken jävla skit din pappa har vart. Jag hoppas att du får bra hjälp hos BUP? Du verkar inte ha det så lätt och det är viktigt att du får ett stort stöd av vuxna. Är din psykolog bra?

Det är så tråkigt att dina vänner verkar vara så taskiga och dumma i huvudet. Du har det jobbigt nog ändå och ska inte behöva ta en massa skit från dom också. Finns det några andra i skolan som du kan umgås med? Dom som är snälla och fina vänner? Mitt tips är att du pratar med en lärare eller skolsyster om hur du har det i skolan. Du är värd att få må bra och att ha snälla vänner som behandlar dig bra. Jag hade själv jätte taskiga kompisar när jag gick i skolan och det har satt sina spår än idag. Taskiga människor kan skada oss så att vi får mycket att jobba med senare i livet.

Och att inte kunna sjunga med magen! Jag är 28 år och kan inte sjunga med magen trots att jag har försökt 100 gånger, dom FLESTA människor kan INTE sjunga med magen. Vilket pucko! Usch.

Jag önskar att det finns något som jag kunde göra för dig för att du ska kunna må lite bättre? Du får gärna skriva till mig om det är något som du känner att du vill skriva om. Jag är också deprimerad och du kan fråga om vad som helst. Jag har en mail ifall du skulle känna att du behöver skriva med någon. corneliabipolar@hotmail.se

kram!

http://ilivet.bloggplatsen.se

Veronica

29 maj 2013 22:39

Jag har min bff i klassen sen e de nt så många fler förutom typ 2 rå.. Jag ska sluat gå hos min psykolog & ba träffa han 1 gång i månaden (hans ide) för han tyckte inte att jag verkade att må så dåligt.. (jag HATAR att visa att jag mår dåligt framför andra folk & gillar verkligen inte att gråta framför andra människor) så man kanske inte direkt märker att man mår dåligt o sånt..Människor fattar ju inte att dom sårar andra! ): Min brorsa som jag snackade med på fb sa bara (när jag förklarat allt, att hon tycker jag härmar & allt hon skrivit) han sa ba : Fuck dom! gå ha roligt med andra, hon kommer bli fett avundsjuk! de jag vet!! ;) Ba gå runt & lek viktig.. miss president ;) han sa att jag skulle ba ignorera henneo så.. din kommentar är verkligen fin! Tack så mkt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 6 augusti 2013 09:48

Berätta vad jag ska skriva om så blir de enklare för mig så jag vet vad jag skall blogga om, kommer inte riktigt på så mkt, vore enklare om jag visste vad ni ville veta så Kommentera nu!! ...

Av Veronica - 5 augusti 2013 20:44


Ja ny header..    

Av Veronica - 31 juli 2013 19:35

Hej jag vet att jag inte bloggat på länge men jaja.. Och ni som skriver hat de ba sluta HAHAHAHAHHAHAHA fett patetiska ok? om jae önodig vrf slösa tid påa tt skriva t mig? de tar typ 1 minut att gå in på min blogg, en halv minut att gå till kommentar...

Av Veronica - 6 juni 2013 10:10

Jag gjorde ett test igår kväll, de va på anorexiapunkten hette den tror jag.. & "den" eller resltatet sa att jag har nog bulimia nervosa, jag borde uppsöka läkare och ta reda på mer om de.. så de känns lite läääskigt, att veta att jag kanske har ...

Av Veronica - 3 juni 2013 19:57

Tjaa!!! En grej, visste ni??! Jag är ju visst....................... CP-STÖRD!!!! Y (L's förra "bff") sa en grej till W imorse, men vår kompis V hörde & berätta för L! De va att Y sa : jag drömde inatt att jag förlät "Veronica" & "L", men dom är ...

Presentation


Depression
Ätstörd
Värdelös

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards