1FightingGirl

Alla inlägg under juni 2013

Av Veronica - 6 juni 2013 10:10

Jag gjorde ett test igår kväll, de va på anorexiapunkten hette den tror jag.. & "den" eller

resltatet sa att jag har nog bulimia nervosa, jag borde uppsöka läkare och ta reda på mer om de..

så de känns lite läääskigt, att veta att jag kanske har de! :c

vad ska jag göra egentligen?? Vill/tänker INTE prata med nån, inte med L, inte med mamma eller så.. så jag vet inte vad jag ka göra,  jag kanskehar de, för jag visade alla sympton med att ha de! ):


tips/ tycker ni??? :C


Hejjdå

Av Veronica - 3 juni 2013 19:57

Tjaa!!!

En grej, visste ni??! Jag är ju visst....................... CP-STÖRD!!!!

Y (L's förra "bff") sa en grej till W imorse, men vår kompis V hörde & berätta för L! De va att Y sa : jag drömde inatt att jag förlät "Veronica" & "L", men dom är ju värsta CP-UNGAR så de va väääärsta madrömmen!!!!!!



Ehhhmmmm ?? Taack??? Vafaan, hände md den däöra grejen kallad Respekt!? & jag blir så trött på folk som ba : Vrf är du så kaxig för?!!

Då tänker jag : Men lilla du, om du inte har respekt för mig! - Då kan du fan inte förvänta dig att jag ska ge DIG de!!! Hatar folk som tror att alla gillar dom, lyssnar på dom & att dom är populära!! SOM W & Y!!!!!!


Aja, jag är jätte trött skriver senare! Kolla på: Mycrazzylife.bloggplatsen.se

Av Veronica - 2 juni 2013 18:49

Heeeejj!!

Jag är ba sååå trött på folk som ska snacka skit om en & allt!! <:(

Aja, här är en dikt som jag hittade!! AMAZIIING!!! Ska äta Tårta ikväll, & kolla 3 nya filmer vi köpt!

"The back-up plan", "Irene huss de lömska nätet" & "District 9"!! Jag har fått en justin bieber klippbok oxå!

Men jag är skit ledsen för att alla typ är emot mig & L!! )): Ba för att W säger saker om mig & säger tjooooockt elaka saker, & dom tror att de är sant & allt!! Men hon säger aldrig de HON har gjort!! )):


Dikten ;

Innan du dömer mig ; Ta på dig mina skor. Gå samma gator som jag gått.

Bearbeta förlusten av männsikor förlorat.

Orka med alla känslor & alla händelser som jag erfarit.

Snubbla på alla stenar jag snubblade på.

Res dig alltid upp & gå precis samma väg som jag gjorde.

Efter allt de kan du döma mig eller mitt liv!

Presentation


Depression
Ätstörd
Värdelös

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards