1FightingGirl

Alla inlägg under juli 2013

Av Veronica - 31 juli 2013 19:35

Hej jag vet att jag inte bloggat på länge men jaja.. Och ni som skriver hat de ba sluta HAHAHAHAHHAHAHA fett patetiska ok? om jae önodig vrf slösa tid påa tt skriva t mig? de tar typ 1 minut att gå in på min blogg, en halv minut att gå till kommentars fältet, typ 2 minuter att komma på vad ni ska skriva o beroende på hur långt de är ni skriver så säger vi att de tar ungefär 1-3 minuter att skriva sen ngr sekunder att skicka så ni lägger 9 minuter av att bara skirva t mig TACK! :') HAHAHAH.. men ja de har blivit bättre o så.. men förra bästisen Alice (heter hon) hon lämnar mig inte!!! hon skriver t mig på KIk är inne på min (privata ask) och gillar saker och allt!-.- Jag berättar alla namn nu okej. Min bästis heter LINN, hennes förra bästis heter EMMA och min FÖRRA bästis heter ALICE & jag heter Dilay.. jag har inte velat säga de förut för typ alla skulle typ komma o säga ohh ja känner en Dialy somhar så o så bla bla trodde jag men är rätt säker på att INGEN av er känner mig för ingen jag känner, kä'nner illl min blgg o dom har ingen andledning att söka efter sån blogg heller! men jag bloggar inte så mycket som ni märkt men aja.. hej då på er

Presentation


Depression
Ätstörd
Värdelös

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards